Selasa, 15 Mac 2011

I'M GONNA NEED YOUR COMITMENT.....







isn't it funny that setiap girl profile smuanya sbb seorang lelaki and depa tak pnah tau yg setiap pekataan semuanya tntang mereka??dan hampa suma cuma bencikan depa bila hampa bagi belambak-lambak hints and depa still tak dapat nak tangkap..??


well....aku ada cintakan laki nih...tp sblum nih pon aku dah ada bg tau hampa kan siapa kah gerangan laki tersebut...but setiap kali aku nampak dia,dia bukan pnah nak nampak aku nih..dia pandang aku sebelah mata pon dak kot aku rasa....at first, aku ingat prasaan aku ni just a stoopid liddle crush....but skrang bru aku sedaq aku berpersaan lebih dari tu..hmm...aku tak mau berperasaan sebegini...huaaaa....
aku slalu igt kan dia ....wondering,apa yg dia sedang buat...and dalam masa yg sma aku tertanya-tnya adakah dia pon sama pikiaq sal aku???i hope so....
setiap kali aku jumpak or nampak dia aku jadi lemah...aku jadi lembik lutut...huh !!!takkan aku secacat tu bila jumpak dia??oh no...hmmm....even mood aku tak baek kan..bila aku ingat kan dia mood aku dah jd ok balik pastu kan mula nak gelak soqang2....gilo moqoyan dah aku nih..huaaa...then aku tak bole nak lupakan dia walau sesaat pon...melihat dia bejalan,dia senyum,dia mrapu...oh no !!!!it's kind stupid really...aku tak patut cintakan dia...setiap kali aku nampak dia,dia mcm ada satu daya tarikan yg buat kan aku jatuh hati pada nya...hmmm..:(
but dia buat kan aku berasa special dan buat aku berasa yg aku ni lah satu2nya girl yg dia pandang...dia buatkan aku nak dia sgt-sgt...i try to move on from him..but when i see him i feel guilty and split second i do hate him....then,dia kalih blah aku n senyum...oh god !!aku rasa aku dah jatuh hati pada dia all over again...susah gila nak explain btapa aku terlalu cintakan dia...and aku cuba yg terbaek untuk explain kat dia..aku terlalu mngikut prasaan kot noh...
and to the person i love..i'm sorry that i feel this way but no matter how much you hurt me..you can never stop me from loving you...i guess i have to accept the way i feel about you and try to work with it..but i'm gonna need your comitment so i'll just stand here and hope one day you get the hint and say i love you too..but until then i'll keep giving u a hints and hope you will relise that i TRULY LOVE YOU..





                xoxo : the person who always love you..<3

1 ulasan:

Izwanie Azieda berkata...

alolo sayang :) jangan la putus asa.. kalau jodoh ang dengan dia, takkan lari ke mana.